Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Δελτία Τύπου arrow ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Τρίτη, 11 Μάρτιος 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Η Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Σταυρούλα Ξουλίδου καταθέτει ερώτηση την οποία συνυπογράφει και Πρόεδρος του κινήματος Πάνος Καμμένος, προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τις απαράδεκτες συνθήκες διδασκαλίας που επικρατούν στο Γυμνάσιo και τις Λυκειακές Τάξεις Φούρνων Ικαρίας. Ο απαράδεκτος και ανορθολογικός τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τα θέματα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προκαλεί πλήθος προβλημάτων στη λειτουργία των σχολικών μονάδων και απαξιώνει συνεχώς το δημόσιο σχολείο και την παιδεία που παρέχεται στους μαθητές. Οι Βουλευτές ρωτούν εάν η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θα αναλάβει δράση για την αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τα δημόσια σχολεία, κυρίως στις ακριτικές περιοχές.


Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης: 


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Ειδική ρύθμιση για τους μαθητές του Γυμνασίου και των Λυκειακών Τάξεων Φούρνων Ικαρίας εξαιτίας των απαράδεκτων συνθηκών διδασκαλίας.

Κύριε Υπουργέ,

ο απαράδεκτος και ανορθολογικός τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε τα θέματα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προκαλεί πλήθος προβλημάτων στη λειτουργία των σχολικών μονάδων και απαξιώνει συνεχώς το δημόσιο σχολείο και την παιδεία που παρέχεται στους μαθητές. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της απαξίωσης και της προχειρότητας του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής, που έχει δημιουργήσει χιλιάδες κενά σε όλη την επικράτεια, αποτελεί το Γυμνάσιο και το Λύκειο των Φούρνων Ικαρίας. Οι μαθητές του ακριτικού νησιού δεν έχουν διδαχθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς μαθήματα ειδικότητας, ενώ η έλλειψη καθηγητών έχει δημιουργήσει πλήθος κενών διδακτικών ωρών με αποτέλεσμα να λείπουν πολλές εβδομάδες διδασκαλίας από τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθημάτων.

Ο Σύλλογος Καθηγητών του Γυμνασίου – Λυκειακών Τάξεων Φούρνων καταγγέλλει ότι η σχολική χρονιά ξεκίνησε μόλις με επτά καθηγητές και παρόλο που τα κενά ήταν γνωστά και είχαν δηλωθεί από τον Ιούνιο, το Υπουργείο δεν προέβη σε καμιά ενέργεια για να λύσει το πρόβλημα εγκαίρως. Συγκεκριμένα, αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους: «…στην πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών δεν πήραν κανένα αναπληρωτή στην Β΄ Σάμου.

• Στις 23 Σεπτέμβρη 2013 ήρθε πληροφορικός.

• Στις 29 Σεπτέμβρη 2013 καθηγήτρια γερμανικών.

• Στις 15 Οκτώβρη 2013 μαθηματικός.

• Στις 24 Οκτώβρη 2013 ήρθε η πρώτη αναπληρώτρια φιλόλογος (για να καλύψει τις 23 από τις 46 ώρες κενό φιλολογικών μαθημάτων).

• Στις 5 Δεκέμβρη 2013 προσλήφθηκε φιλόλογος ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη.

• Στις 14 Ιανουαρίου 2014 προσλήφθηκε άλλη μία φιλόλογος (για τις 23 ώρες φιλολογικών μαθημάτων που απέμεναν σε Γυμνάσιο/Λύκειο).

• Στις 18 Φεβρουαρίου 2014 προσλήφθηκε χημικός . Οικονομολόγος δεν έχει έρθει ακόμα, αν και το κενό, όπως και όλα τα παραπάνω είναι γνωστά στη ΔΙΔΕ ΣΑΜΟΥ από τον Ιούνιο.

Φέτος τα μαθήματα της Α΄ Λυκείου θα εξεταστούν πανελλαδικά με τράπεζα θεμάτων και η Α΄ Λυκείου των Φούρνων ξεκίνησε Αρχαία στις αρχές Νοέμβρη (μέχρι αρχές Ιανουαρίου τις 3 από τις 5 ώρες) και Λογοτεχνία αρχές Ιανουαρίου, και ακόμα δεν έχει καθηγητή για να διδαχτεί το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας.»

Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν οι μαθητές να αναγκάζονται να εγκαταλείπουν το συγκεκριμένο σχολείο για τη Σάμο ή τον Πειραιά, προκειμένου να διδαχθούν όλα τα μαθήματα, ενώ οι μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου αποφάσισαν να απέχουν από τις Πανελλαδικές εξετάσεις εξαιτίας των προβληματικών συνθηκών διδασκαλίας, που δημιούργησε η έλλειψη καθηγητών.

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε, κύριε Υπουργέ:

1. Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για να επανορθώσετε -έστω και καθυστερημένα- την εξόφθαλμη αδικία που υφίστανται οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου των Φούρνων, εξαιτίας των δικών σας λαθών και παραλείψεων; Σκοπεύετε να προχωρήσετε σε ειδική ρύθμιση, που να δίνει εκ νέου το δικαίωμα στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου να αποφασίσουν αν θα πάρουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να εξασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή τους σε αυτές;

2. Προτίθεστε να προχωρήσετε σε ειδική ρύθμιση, ώστε οι μαθητές της Α΄ Λυκείου να μην εξεταστούν με θέματα από την τράπεζα θεμάτων, αλλά ενδοσχολικά, καθώς εξαιτίας της απουσίας καθηγητών λείπουν πολλές εβδομάδες διδασκαλίας από τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθημάτων;

3. Σκοπεύετε να αναλάβετε επιτέλους την ευθύνη ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, για την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου και για τις απαράδεκτες συνθήκες διδασκαλίας που επικρατούν στα σχολεία της χώρας, οι οποίες οφείλονται στις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό;  Σκοπεύετε να αναλάβετε δράση για την αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τα δημόσια σχολεία, κυρίως στις ακριτικές περιοχές;

Οι ερωτώντες Βουλευτές


Σταυρούλα Ξουλίδου Πάνος Καμμένος

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 844080
Έχουμε 1 επισκέπτη σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017