Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Δελτία Τύπου arrow ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Παρασκευή, 06 Ιούλιος 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ

ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Σταυρούλας Ξουλίδου, Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης.

ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Αναφορικά με τα βιβλία Γραμματικής της Ε’ και ΣΤ΄τάξης του Δημοτικού σχολείου και τις όποιες διαφοροποιήσεις –καταργήσεις έκανε την εξής δήλωση :

Η Ελληνική γλώσσα είναι Μία , ευφυής μαθηματική κατασκευή που εκπορεύεται από τον ίδιο το Θεό και Δημιουργό του Σύμπαντος.

Έχει αποδειχθεί ότι οι ακουστικές συχνότητες που παράγονται από ορισμένες λέξεις , φράσεις και προτάσεις αφού αυτές τοποθετηθούν σε κατάλληλη ακολουθία μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ψυχολογία του ανθρώπου , ακόμη και να θεραπεύσουν ορισμένες ψυχικές ασθένειες.

Παράλληλα , η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτή υπολανθάνει μία πλήρη γραμματική , συντακτική και νοηματική συνέχεια ανωτέρας σύλληψης.

Αν τo Ελληνόπουλο δὲν προλάβει να διδαχθεί τὸ «περιεχόμενο» κάποιων αρχαίων κειμένων, η ζημιὰ δὲν είναι ανεπανόρθωτη — ἀρκεί νὰ έχει μάθει νὰ καταφεύγει σὲ δόκιμες μεταφράσεις όποτε τὸ θελήσει. Αν όμως τὸ Ελληνόπουλο χάσει τὴν «αίσθηση» των φωνηέντων ,των συμφώνων , τὸν εθισμὸ στὴ νοηματική τους λειτουργία, η καταστροφὴ του γλωσσικου του αισθητηρίου είναι πολιτιστικὸ έγκλημα. Ακριβώς γιατὶ αποκόβεται τὸ Ελληνόπουλο απὸ τη δυνατότητα μέθεξης στη συνέχεια του πολιτισμού του, χάνεται η συνοχὴ της πρότασης που κόμιζε πάντοτε αυτὸς ο πολιτισμός.

Είχε πει κάποτε ο αείμνηστος Παπανούτσος: «Δὲν μπορεί κανεὶς νὰ μιλήσει καὶ να γράψει σωστὰ τὴ δημοτική, αν δὲν πατάει στέρεα στὴ γνώση της αρχαίας κλασικής γλώσσας».

Αναθεματίζουν όλοι σήμερα, τὸν «κακὸ τρόπο» μὲ τὸν οποίο διδάσκονταν τὰ αρχαία ελληνικὰ στὰ σχολεία μας πρὶν ἀπὸ τὸ 1976. Καὶ δὲν θέλουν νὰ δούν οτι χάρη σὲ εκείνο τὸν «κακὸ τρόπο» η ζωντανὴ καθημερινὴ γλώσσα, ακόμα καὶ των μὴ λόγιων Ελλήνων, διέσωζε τότε τὴν ορθὴ κλίση των τριτοκλίτων, τὴ σωστὴ εκφορὰ των επιρρημάτων, τὴ διάκριση του στιγμιαίου ἀπὸ τὸ διαρκὲς στοὺς χρόνους των ρημάτων, και πλήθος ακόμη εκφραστικών δυνατοτήτων που σήμερα έχουν σχεδὸν αφανιστεί. Η ανεπιτήδευτη καθημερινὴ γλώσσα ήταν κατάσπαρτη με τύπους και εκφράσεις της λόγιας, της εκκλησιαστικής η καὶ της αρχαιοελληνικής παράδοσης. Λειτουργούσε, έστω ανεπίγνωστα, η συνέχεια της γλώσσας, η συνέχεια του Γένους των Ελλήνων.

Φαίνεται ότι υπάρχουν και σήμερα ακόμη πιο προωθημένες αντιλήψεις σε κύκλους προοδευτικών κι ευρωπαϊστών πολιτικάντηδων και των πατρώνων τους στο θέμα της νεοελληνικής γλώσσας. Έτσι λοιπόν, «για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι» θα υπενθυμίσουμε το προ δεκαετίας μεγαλοφυές εγχείρημα της πρώην υπουργού Παιδείας κ.Διαμαντοπούλου και την πρόταση της ως Ευρωπαϊκή Επίτροπος να επιβληθεί η αγγλική γλώσσα ως δεύτερη επίσημη στην Ελλάδα. («ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ», Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2001). Το σκεπτικό της ήταν πως η Ελλάδα έπρεπε να ήταν προετοιμασμένη καθώς με την διεύρυνση και την ένταξη κι άλλων 10 χωρών στην ΕΕ θα τίθενταν το θέμα πολυγλωσσίας. Έλεγε στις 18-11-2012 στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» η κ. Διαμαντοπούλου ότι η Ευρώπη θα έμοιαζε με σύγχρονη Βαβέλ καθώς θα υπήρχαν 20 γλώσσες, ενώ απαντώντας σε όσους ανησυχούσαν για την απώλεια της εθνικής μας γλώσσας και κληρονομιάς, είχε υπογραμμίσει πως οι Έλληνες δεν θα πάθαιναν τίποτα αν μάθαιναν να μιλούν το ίδιο καλά με τα ελληνικά και τα αγγλικά. Η αγγλομανής αυτή κυρία έγινε Υπουργός Παιδείας κι ήρθε να συνεχίσει το θεάρεστο έργο ανθελληνισμού η κ. Δραγώνα, καθηγήτρια ψυχολογίας γνωστή για τις εθνομηδενιστικές ιδέες περί ρατσισμού, γράφοντας το γνωστό σε όλους μας βιβλίο «Τι είναι η πατρίδα μας». Η αποκορύφωση του ξεπουλήματος της ιστορίας μας ολοκληρώθηκε με την συγγραφή του βιβλίου Ιστορίας της Στ΄τάξης Δημοτικού της κ. Ρεπούση, της «κυρίας του συνωστισμού».

Αυτὴ τὴ συνέχεια την αρνιόταν πάντοτε με στρατευμένο πείσμα μιά μερίδα «προοδευτικών» διανοουμένων. Αγαθὰ τὰ κίνητρά τους: ο με κάθε θυσία εξευρωπαϊσμὸς της χώρας.

Αλλὰ τραγικὰ επιπόλαιη και προϊὸν ολιγομάθειας η στρατηγική τους.

Αυτοί που προσπαθούν να διαλύσουν τη γλώσσα μας , τη μητέρα των γλωσσών , τη συμπαντική γλώσσα με την καθιέρωση μειωμένων φωνηέντων ή συμφώνων ,για τη δήθεν ευκολία και καλύτερη κατανόηση της γλώσσας από τα παιδιά , να οδηγήσουν τη γλώσσα χιλιάδων χρόνων σε εκφυλισμό και τέλος να την ταυτίσουν με την Αγγλική γλώσσα να ξέρουν πως δεν θα πετύχουν. Δεν θα τους αφήσουμε .Τους θυμίζουμε άλλωστε ότι η Αγγλική γλώσσα έχει κατασκευαστεί με βάση την αρχαία Ελληνική γλώσσα. Απόδειξη ότι υπάρχουν τουλάχιστον 85.000 Ελληνικές λέξεις αυτούσιες στην αγγλική.

«Τὸ τραγικὸ ζήτημα εἶναι ἂν θὰ γράφουμε ἢ ὄχι ἑλληνικά. Ἂν θὰ γράφουμε ἑλληνικὰ ἢ ἕνα ὁποιοδήποτε ἑλληνόμορφο ἐσπεράντο. Δυστυχῶς, ὅλα γίνονται σὰ νὰ προτιμοῦμε τὸ ἐσπεράντο. Σὰ νὰ θέλουμε νὰ ξεκάνουμε μὲ ὅλα τὰ μέσα τὴ γλῶσσα μας» (Γ. Σεφέρης)

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 785362
Έχουμε 1 επισκέπτη σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017