Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Δελτία Τύπου arrow ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΟΡΗΤΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ, ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΙΔΡΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΟΡΗΤΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ, ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΙΔΡΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

Τετάρτη, 03 Σεπτέμβριος 2014

ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΟΡΗΤΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ,

ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ Ν/Σ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΙΔΡΥΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»


Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,


Με το σημερινό σχέδιο νόμου η συγκυβέρνηση προτείνει τη δημιουργία του Συμβουλίου Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία, το οποίο θα αποτελείται από όλους όσοι έχουν διατελέσει Υπουργοί με αρμοδιότητας την Παιδεία. Θα θέλαμε να μας ξεκαθαρίσετε κε Υπουργέ πώς πιστεύετε ότι είναι δυνατή η συνεννόηση και η αποτελεσματική συνεργασία τους, όταν κατά τη διάρκεια των θητειών τους παρουσίαζαν διαμετρικά αντίθετες απόψεις, πολιτικές και ιδεολογίες για το χώρο της παιδείας, φτάνοντας στο σημείο να αλληλοαναιρούν τις θέσεις τους διαδοχικά και αλλεπάλληλα νομοσχέδιο για δήθεν εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Δυστυχώς όλοι μας, από τη θέση του γονέα, του εκπαιδευτικού, ακόμα και του μαθητή έχουμε γίνει μάρτυρες μιας διαρκούς ανακολουθίας και κοροϊδίας από τις πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου τις τελευταίες δεκαετίες. Το μόνο σταθερό σημείο που μπορεί να διακρίνει κανείς είναι οι συνεχείς τροποποιήσεις ενός κλινικά νεκρού εκπαιδευτικού συστήματος με το μανδύα της μεταρρύθμισης αλλά με μόνο πραγματικό στόχο την εξυπηρέτηση ιδιοτελών συμφερόντων. Ο νοών νοείτω….


Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε δεδομένο ότι η σύσταση του ΣΕΠΟΠ θα επιλύσει με τρόπο διαρκή και μόνιμο τις ζοφερές δυσχέρειες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Ωστόσο, δεν είμαστε αρνητικοί στη δημιουργία αυτού του νεοσύστατου οργάνου, ευελπιστώντας ότι όντως θα αποτελέσει το πρώτο σκαλοπάτι για έναν ουσιαστικό, εποικοδομητικό και δημοκρατικό διάλογο και μια γόνιμη προσπάθεια για την επίλυση κάποιων από τα πολλά προβλήματα που ταλανίζουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Παρόλα αυτά, θα θέλαμε να επισημάνουμε την ανάγκη διεύρυνσης του εθνικού Συμβουλίου για την Παιδεία. Συγκεκριμένα, θεωρούμε αυτονόητη τη συμμετοχή σε αυτό εκπροσώπων όλων των φορέων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως από την Εκπαιδευτική Κοινότητα.


Είναι αδιανόητο η χάραξη της Εθνικής Πολιτικής για την Παιδεία να προχωρήσει ουσιαστικά έχοντας αποκλείσει τους ανθρώπους που συμμετέχουν καθημερινά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μόνο οι άνθρωποι που βιώνουν καθημερινά τα θετικά και τα αρνητικά της εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν ορθά και εποικοδομητικά, να προτείνουν καινοτόμες ιδέες για ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό σύστημα, να εφαρμόσουν στην πράξη τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και εν τέλει να υποδείξουν λύσεις για τα καίρια προβλήματα της εκπαίδευσης αλλά και μεθόδους πρόληψης για μια υγιή παιδαγωγική διαδικασία.


Ας μην μπούμε στη λογική της κρίσης ως προς την επιτυχημένη ή όχι θητεία των μέχρι τώρα υπουργών και υφυπουργών παιδείας. Είμαστε εδώ για να προτείνουμε την πολυφωνία του νέου οργάνου του ΣΕΠΟΠ, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων και όχι αποκλειστικά των υπουργών. Αρκεί βέβαια οι εκπαιδευτικοί να συμμετάσχουν με αυτή τους την ιδιότητα και όχι ως συνδικαλιστές, δηλαδή με πλήρη εκπαιδευτική συνείδηση.


Για εμάς, τους Ανεξάρτητους Έλληνες, αποτελεί πάγια πεποίθηση ότι η εκπαιδευτική πράξη λειτουργεί γόνιμα μόνο αν συντρέχουν ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, οι οποίες θα πρέπει να προβλεφθούν και στο παρόν νομοσχέδιο. Συγκεκριμένα, το εκπαιδευτικό σύστημα ολόκληρο θα πρέπει να διαπνέεται από δημοκρατικότητα, που θα συνοδεύεται από την υιοθέτηση του αμοιβαίου σεβασμού και την προώθηση του διαλόγου, ο οποίος δεν πρέπει να νοείται ως απλή συζήτηση ή ανταλλαγή απόψεων, αλλά ως σχολείο όξυνσης της νόησης, γιατί εκτός από ανθρώπους που θα τον αναλάβουν χρειάζεται και αντίπαλους λόγους που θα τον συγκροτούν. Επιπλέον, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία και το πνεύμα δημοκρατικού διαλόγου να επικρατήσει ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς, πολύ δε περισσότερο στην περίπτωση χάραξης εθνικής πολιτικής για την παιδεία, κάτι το οποίο το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου, που σήμερα βρίσκεται υπό συζήτηση, προωθεί.


Επίσης, το νέο όργανο θα πρέπει να ενσωματώσει συγκεκριμένη θεματολογία και να μην καταφεύγει σε αοριστολογίες και βερμπαλισμούς, οι οποίοι το μόνο που θα προσφέρουν θα είναι η ακόμα μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση της ελληνικής εκπαίδευσης. Στο ίδιο μήκος κύματος, προτείνουμε η σύγκληση του Συμβουλίου, να γίνεται σε καθορισμένες ημερομηνίες και με συγκεκριμένα προς συζήτηση θέματα, ώστε να επιτευχθούν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα χωρίς να ξεφεύγει από τους αρχικούς σκοπούς της ίδρυσής του.


Κατά συνέπεια, οι διατάξεις των άρθρων για την ίδρυση του ΣΕΠΟΠ μας βρίσκουν κατ’ αρχήν σύμφωνους, με τις προσθήκες που προηγουμένως επεσήμανα.


Ακολούθως, με τα άρθρα 4 και 5 για την μοριοδότηση των μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αντίστοιχα, δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε καθώς θεωρούμε ότι θα αποτελέσουν σημαντικό κίνητρο για την κάλυψη των κενών στις απομακρυσμένες αυτές περιοχές της χώρας μας.


Ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η καθολικότητα στην παιδεία και η παροχή ίσων δικαιωμάτων σε όλους τους εκπαιδευόμενους αποτελεί σταθερή αντίληψή μας. Εμείς προτείνουμε ακόμα περισσότερο την τριετή παραμονή των εκπαιδευτικών στις απομακρυσμένες περιοχές έτσι ώστε να μπορεί ο ίδιος εκπαιδευτικός, να διαμορφώσει από την αρχή την μαθησιακή εξέλιξη ενός μαθητή, σε ένα σχολικό κύκλο γυμνασίου ή λυκείου, προκειμένου να επιτευχθούν οι γενικοί στόχοι της παιδείας, που μόλις προανέφερα. Θα πρέπει να διασφαλίζεται αυστηρά η εφαρμογή της χρονικής περιόδου, με κάποιες εξαιρέσεις όπως για σοβαρούς λόγους υγείας, ώστε από αυτό να ωφεληθούν οι εκπαιδευτικοί δίκαια και ισότιμα αλλά κυρίως να εξασφαλιστεί, το εκπαιδευτικό έργο στις προβληματικές περιοχές.


Ιδιαίτερη μνεία οφείλουμε να κάνουμε στους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι διορίζονταν κατά προτεραιότητα και προηγούνταν και στους πίνακες των αναπληρωτών. Ωστόσο η κατάργηση αυτού του ευνοϊκού για τους πολύτεκνους νομοθετικούς πλαισίου είχε ως συνέπεια την αδυναμία τους να αποκτήσουν προϋπηρεσία και να μπουν στους πίνακες αναπληρωτών. Αυτό πλήττει κυρίως τους νέους πολύτεκνους και ως εκ τούτου η Πολιτεία οφείλει να λάβει σχετικά μέτρα για την προάσπισή τους.


Σχετικά με το άρθρο 6 "Θέματα Ιεροδιδασκάλων Ισλαμικής Θρησκείας" παρατηρούμε αλλαγές στη διαδικασία ανάθεσης διδασκαλίας των μαθημάτων σε Ιεροδιδασκάλους Ισλαμικής Θρησκείας και μάλιστα χωρίς την απαραίτητη διδακτική επάρκεια προκειμένου να καλυφθούν τα όποια κενά στα σχολεία της Μουσουλμανικής μειονότητας.


Να υπογραμμίσουμε ότι κρίνεται αναγκαίο εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας να δοθεί βαρύνουσα σημασία και ιδιαίτερη προσοχή στην εκπαίδευση στην περιοχή της Θράκης, εφόσον είναι ολοφάνερο ότι έχουμε εκπαίδευση δυο ταχυτήτων. Από τη μία απαντάται η ελληνόφωνη εκπαίδευση και από την άλλη η αλλόγλωσση Τουρκική εκπαίδευση. Το ζήτημα αυτό δεν είναι μόνο εκπαιδευτικό. Είναι και εθνικό. Είναι σημαντικό οι Μουσουλμάνοι κάτοικοι της Θράκης να αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικά ως 'Έλληνες πολίτες να λαμβάνουν ελληνική εκπαίδευση και να γαλουχούνται με ελληνικό πολιτισμό ώστε να συμμορφώνονται με τις αντίστοιχες κοινωνικές επιταγές.


Όσον αφορά στο άρθρο αυτό, ενθαρρύνουμε την απόφασή σας και συμφωνούμε στην κατάργηση της διάταξης της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του νόμου 3794/2009.


Επίσης, αιτούμαστε να μεριμνήσετε και να δεσμευτείτε για την άμεση εύρεση πόρων, ώστε να χρηματοδοτηθούν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας με κύριο στόχο την κατασκευή και συντήρηση υποδομών για φοιτητές με ειδικές ανάγκες και αναπηρία καθώς και για την παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού.


Ας μην ξεχνάμε κύριε Υπουργέ ότι πρόκειται για μια ευαίσθητη μερίδα φοιτητών, η οποία διψά για γνώση και μάθηση και προσπαθεί καθημερινά να ορθοποδήσει και να σταθεί ισάξια των κοινωνικών απαιτήσεων. Να τονίσουμε ότι κανείς δεν πρέπει να στερείται της εκπαίδευσης και να σας υπενθυμίσουμε ότι το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι αναπαλλοτρίωτο και συνταγματικό. Επιπροσθέτως, οι ανωτέρω φοιτητές έχουν τις ίδιες ανάγκες, τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες πνευματικές ικανότητες με όλους τους υπόλοιπους. Είναι υποχρέωση, λοιπόν, της Πολιτείας να τους παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια και να σταματήσει να τους καθηλώνει στην ημιμάθεια και να τους παραγκωνίζει.


Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ και στις διατάξεις του άρθρου 8, το οποίο συμπεριλήφθηκε μετά από τη συζήτηση του νομοσχεδίου στις αρμόδια επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων και αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών ατόμων με αναπηρία στη Γενική Εκπαίδευση για το έτος 2014-2015.


Συγκεκριμένα το παρόν νομοσχέδιο, έτσι όπως κατατέθηκε, δυστυχώς δεν διακρίνεται από διάθεση προάσπισης των θεμελιωδών δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία για τους λόγους που θα εξηγήσω αμέσως.


Αν και το άνοιγμα της Γενικής Εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία αποτελεί πάγιο και διαχρονικό αίτημα του αναπηρικού κινήματος, ωστόσο το άρθρο 8 προβλέπει διορισμό αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% και όχι 10%, αίτημα το οποίο είχε γίνει αποδεκτό από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Επιπλέον, στο τελευταίο εδάφιο του άρθρου καθορίζεται ότι η παρούσα παράγραφος ισχύει από 1.5.2015. Με λίγα λόγια, η πρόσληψη των εκπαιδευτικών με αναπηρία στη Γενική Εκπαίδευση θα ξεκινήσει στο χρόνο ολοκλήρωσης του σχολικού έτους 2014-2015! Πρόκειται για προχειρότητες, για να μην πω για σκοπιμότητες, οι οποίες χρήζουν άμεσης αναδιατύπωσης.


Όσον αφορά τις τροπολογίες κύριε Υπουργέ: η τροπολογία για τη διαγραφή των φοιτητών που καταθέσατε θεωρούμε ότι δε βοηθά ουσιαστικά τους φοιτητές που επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές του.

Για το θέμα αυτό έχω ήδη καταθέσει τροπολογία με αριθμό 1771/201, 29-8-2014.


Με την τροπολογία αυτή επιδιώκεται η απαλοιφή των ιδιαίτερα επαχθών διατάξεων και η αποκατάσταση μιας αδικίας σε βάρος ενός μεγάλου αριθμού επί πτυχίω φοιτητών. Οι φοιτητές αυτοί απειλούνται με άμεσες και οριζόντιες διαγραφές, (χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που μπορούν να οδηγήσουν σε καθυστέρηση των σπουδών και ιδίως χωρίς να υπάρχουν στοιχεία οικονομικής ή άλλης επιβάρυνσης των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων μετά την πάροδο ορισμένου χρονικού διαστήματος, (αρχής γενομένης από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο). Προτείνουμε λοιπόν να αλλάξει η σχετική διατύπωση ως εξής: «Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα μπορούν να προβούν, μόνο, στη διαγραφή των φοιτητών που δεν εγγράφονται σε δύο συνεχόμενα εξάμηνα, με εξαίρεση την περίπτωση συνδρομής ανωτέρας βίας ή πραγματικού και σοβαρού κωλύματος».


Σταματήστε επιτέλους, κύριοι της Συγκυβέρνησης, να καταδιώκετε όσους συμπολίτες μας βρίσκονται σε δεινή θέση εξαιτίας δυσκολιών που είχαν να αντιμετωπίσουν στη ζωή τους, εξαιτίας προβλημάτων υγείας, εξαιτίας των οικονομικών συνθηκών, και ασχοληθείτε επιτέλους με όσους ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να ΔΙΩΧΘΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ. Με όσους κατέστρεψαν με τις αποφάσεις και τις ενέργειές τους την πατρίδα μας και συνεχίζουν να περιφέρονται ανενόχλητοι και ατιμώρητοι. Οι δικογραφίες εναντίον τους μένουν στα συρτάρια κι αυτοί συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν σε κακοστημένα show, προκαλώντας το κοινό αίσθημα.


Όσον αφορά την τροπολογία 1774/202 , 29-8-2014, που καταθέσατε: για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι το Υπουργείο Παιδείας τρώει τις σάρκες του. και εξηγούμαι: Όσον αφορά την κατάργηση των ΕΠΑΣ (Άρθρο 1, παράγραφος 5) μεριμνείτε για την ομαλή λειτουργία των ιδιωτικών ΕΠΑΣ αλλά βιάζεστε να καταργήσετε τις δημόσιες ΕΠΑΣ χωρίς να είστε έτοιμοι να λειτουργήσετε τα ΣΕΚ. Από τις 104 καταργούμενες ΕΠΑΣ που είναι δομημένα σχολεία, με προσωπικό, διευθυντές, βιβλία, αναλυτικό πρόγραμμα πόσα ΣΕΚ είστε έτοιμοι να λειτουργήστε; Αυτή τη στιγμή τα ΣΕΚ είναι φαντάσματα – επιτρέψτε μου την έκφραση. Δεν υπάρχει τίποτα έτοιμο γι’ αυτά ή αν υπάρχει ανακοινώστέ το μας. Πόσες θα λειτουργήσουν, πού θα λειτουργήσουν, με ποιο προσωπικό, με ποια βιβλία, με ποιο ωρολόγιο πρόγραμμα, με ποιο αναλυτικό πρόγραμμα και ΠΟΤΕ θα αρχίσει η λειτουργία τους. Φοβάμαι όμως ότι δεν είστε έτοιμοι και επομένως, θα πρέπει να δώσετε μια παράταση στη λειτουργία τους 2 ετών κατ’ αναλογία, όπως έχετε κάνει πρόσφατα και με τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Δεν είναι δυνατόν άλλα υπουργεία να παρέχουν Εκπαίδευση και το αρμόδιο Υπουργείο, το Υπουργείο Παιδείας να παρέχει Κατάρτιση.


Επίσης, στο Άρθρο 1, παράγραφος 6, για το εκπαιδευτικό προσωπικό των ΕΠΑΣ που εντάσσεται οργανικά αυτοδικαίως στα ΕΠΑΛ ορίζεται ότι: «αν η τοποθέτηση γίνεται σε ΕΠΑΛ της ίδιας ομάδας σχολείων… αυτή ανατρέχει στο χρόνο της με οποιονδήποτε τρόπο αρχικής οργανικής τοποθέτησης». Τι θα γίνει λοιπόν με όσους δεν τοποθετήθηκαν στην ίδια ομάδα σχολείων; Δεν καταλαβαίνουμε τι λόγο έχει αυτή η επισήμανση, εξάλλου δεν επέλεξε ο εκπαιδευτικός πού θα τοποθετηθεί, τοποθετήθηκε από το Υπουργείο, γι ‘ αυτό και σας ζητούμε η φράση «στην ίδια ομάδα σχολείων» να αφαιρεθεί.

Τέλος, όσον αφορά το Άρθρο 7 για την λήξη της θητείας των διευθυντών και υποδιευθυντών των καταργούμενων ΕΠΑΣ θεωρούμε ότι η τοποθέτησή τους στις κενούμενες θέσεις διευθυντών ΕΠΑΛ και Εργαστηριακών κέντρων να ισχύσει αναδρομικά από την 1η Ιουλίου 2014, εφόσον οι περισσότερες θέσεις διευθυντών και υποδιευθυντών έχουν καλυφθεί ήδη. Έτσι δεν θα υπάρχουν στρεβλώσεις και αδικίες.


Τέλος, άφησα την εκπρόθεσμη τροπολογία που καταθέσατε με αριθμ. 1776/203, 1-9-2014. Έτσι αντιλαμβάνεστε τη συνέχεια στην εκπαιδευτική πολιτική, κύριε υπουργέ; Γι’ αυτό επιλέξατε να φέρετε ΞΑΝΑ το άρθρο 3 που άρον άρον είχε αποσύρει ο προκάτοχός σας, μετά την παρέμβασή μου απ’ αυτό το βήμα για το ποιοι ευνοούνται από την εξίσωση των τίτλων σπουδών των διεθνών οργανισμών με αυτά των δημοσίων ΑΕΙ; Δεν τόλμησε ο κύριος Αρβανιτόπουλος να καταθέσει στη Βουλή τη λίστα αυτών των Οργανισμών –όπως είχαμε ζητήσει- για να διαπιστώσουμε: υπάρχει μέσα και Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, πρώην ΜΚΟ, -εσείς τις ξέρετε καλά τις ΜΚΟ και τις χρηματοδοτήσεις τους από τη θητείας σας στο Υπουργείο Εξωτερικών-; Ο Διεθνής οργανισμός, που όπως είχα καταγγείλει και την προηγούμενη φορά διαφήμιζε στο site του ταχύρυθμα μεταπτυχιακά προγράμματα 6 εβδομάδων στο ειδυλλιακό τοπίο του Σουνίου, όπου βρίσκονται οι πολυτελείς εγκαταστάσεις του, που κατασκευάστηκαν με δημόσιο χρήμα. Αλλά εμείς θα είμαστε εδώ και όσες φορές κι αν φέρετε τέτοιες ντροπιαστικές τροπολογίες θα μας βρίσκετε απέναντί σας. Περισώστε λοιπόν κι εσείς την αξιοπρέπειά σας και αποσύρετε αυτή την τροπολογία.

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 773094
Έχουμε 3 επισκέπτες σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017