Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Ερωτήσεις arrow Ερωτήσεις arrow Ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων σε Δημόσια ΙΕΚ

Ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων σε Δημόσια ΙΕΚ

Δευτέρα, 10 Νοέμβριος 2014

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων


Θέμα: Σχετικά με την ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων σε Δημόσια ΙΕΚ.

Κύριε Υπουργέ,


Σύμφωνα με καταγγελίες εκπαιδευτικών, η ανάθεση των μαθημάτων σε Δημόσια ΙΕΚ (ΔΙΕΚ) πραγματοποιήθηκε χωρίς να υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί που είναι υπό καθεστώς διαθεσιμότητας πάνω από 15 μήνες. Ενώ προκηρύχτηκαν όλες οι θέσεις των ειδικοτήτων που λειτουργούν κατά το τρέχον χειμερινό εξάμηνο για ωρομίσθιους εκπαιδευτές, δεν ελήφθησαν υπόψη οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα πλέον των 15 μηνών, για απασχόλησή τους τουλάχιστον κατά προτεραιότητα, μέχρι την οριστική τοποθέτησή τους σε εκπαιδευτικές θέσεις στα ΔΙΕΚ-ΣΕΚ, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την απασχόληση ωρομίσθιων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ χειμερινού εξαμήνου 2014 και εαρινού εξαμήνου 2015 με αρ. 1/2207/103/28.08.2014 του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και επίσης σύμφωνα με την απόφαση με θέμα «Ειδικότητες Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Εξαμήνου 2014β με αρ. 10024/29.08.2014 καθώς και σύμφωνα με την απόφαση για «Παράταση Υποβολής Αιτήσεων Υποψηφίων Ωρομίσθιων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ» με αρ. 18803-0-15381/13.9.2014, πολλοί εκπαιδευτικοί υπέβαλαν αιτήσεις με σκοπό την απασχόλησή τους στα ΔΙΕΚ ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί για το σπουδαστικό έτος 2014-2015.

Ωστόσο πολλοί εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του αξιολογικού πίνακα, δεν κλήθηκαν, διότι δεν ακολουθήθηκε η σειρά κατάταξης ως είθισται. Αντίθετα, οι αναθέσεις μαθημάτων έγιναν από τους αρμόδιους Διευθυντές των ΔΙΕΚ, παρακάμπτοντας τη σχετική νόμιμη διαδικασία.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1. Για ποιους λόγους δεν υπολογίστηκαν οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα στην ανάθεση των μαθημάτων στα ΔΙΕΚ;

2. Για ποιο λόγο δεν ακολουθήθηκε ο αξιολογικός πίνακας; Επίσης για ποιο λόγο η επιλογή εκπαιδευτικών στηρίχτηκε σε προσωπικές επιλογές των Διευθυντών ΔΙΕΚ;

3. Με ποια κριτήρια και με ποιες διαδικασίες έγινε η επιλογή των ωρομίσθιων καθηγητών;

4. Ποιους σκοπούς εξυπηρετούν οι «κατά παραγγελία» αναθέσεις μαθημάτων ειδικοτήτων στα ΔΙΕΚ;


Η ερωτώσα Βουλευτής


Σταυρούλα Ξουλίδου

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 830695
Έχουμε 4 επισκέπτες σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017