Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Ερωτήσεις arrow Ερωτήσεις arrow Παραπλανητικός χάρτης σε διδακτικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας.

Παραπλανητικός χάρτης σε διδακτικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας.

Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2013

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

16-10-2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

τον Υπουργό Εξωτερικών

Θέμα : Παραπλανητικός χάρτης σε διδακτικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας.

Εδώ και δεκαετίες η Ελληνική ιστορία διαστρεβλώνεται και παραποιείται με συντεταγμένη και συστηματική ανθελληνική στρατηγική. Τα βιβλία Ιστορίας είναι κακογραμμένα με σοβαρές ιστορικές παραλείψεις, λάθη και ανακρίβειες.

Στο διδακτικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου, «Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου», στη σελίδα 130 υπάρχει χάρτης, ο οποίος παρουσιάζει το κράτος των Σκοπίων με το ψευδεπίγραφο όνομα «Μακεδονία».

Στον υπότιτλο αναφέρεται ότι  «ο χάρτης στη σελίδα 130 του βιβλίου «Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσμου» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου απεικονίζει τα κυριότερα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη, όπου θανατώθηκαν εκατομμύρια κρατούμενοι. Ο χάρτης αναπαριστά την πολιτική δομή της Ευρώπης που είχαν επιβάλλει κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας τους οι κατακτητές».

Θα πρέπει να τονίσουμε ότι με κανένα τρόπο η χρήση του όρου Μακεδονία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όνομα διακριτού κράτους. Μια τέτοια απαράδεκτη αναφορά και μάλιστα σε σχολικά βιβλία που διανέμονται στους Έλληνες μαθητές, καθιστά επιτακτική ανάγκη την αντιμετώπιση της  κατάστασης σε μία περίοδο που η ηγεσία του γειτονικού κρατιδίου συνεχίζει να καπηλεύεται το όνομα «Μακεδονία» και την ιστορική αλήθεια. Τα απαράδεκτα αυτά φαινόμενα προκαλούν την κοινή γνώμη αλλά και υπονομεύουν και την ελληνική εξωτερική πολιτική.

Εκ των όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, ερωτάσθε, κύριοι Υπουργοί:

  1. Ποιος είναι ο συντάκτης του συγκεκριμένου χάρτη και από ποια ιστορική πηγή επιβεβαιώνεται η ορθότητά του;

  2. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου ο επίμαχος χάρτης να διορθωθεί ώστε να μην επιδέχεται την οποιαδήποτε παρερμηνεία;

  3. Και σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, ώστε να γίνεται αυστηρός έλεγχος προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια φαινόμενα που προκαλούν παρερμηνείες και στρεβλώσεις;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 802265
Έχουμε 2 επισκέπτες σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017