Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Ερωτήσεις arrow Ερωτήσεις arrow Σχετικά με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ 1804 Αισθητικής

Σχετικά με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ 1804 Αισθητικής

Τετάρτη, 21 Αύγουστος 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ

Θέμα: «Σχετικά με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών ΠΕ 18.04 Αισθητικής»

Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ1804 Αισθητικής είναι απόφοιτοι του τμήματος Αισθητικής & Κοσμετολογίας των ΑΤΕΙ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Τα συγκεκριμένα ΤΕΙ παραδοσιακά έχουν από τις υψηλότερες εισαγωγικές βάσεις και είναι από τα πιο περιζήτητα. Οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων βρίσκονται στην ανώτερη κλίμακα και αποκτούν εντελώς διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα από αυτά που λαμβάνονται στην Δευτεροβάθμια και τα ΙΕΚ. Έτσι δεν υπάρχει καμία σύγχυση των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Οι Αισθητικοί - Κοσμετολόγοι εκπαιδευτικοί έχουν πτυχία παιδαγωγικής επάρκειας ΑΣΠΑΙΤΕ και είναι διορισμένοι με διαφανή κριτήρια (ΑΣΕΠ, 24μηνο και ΑΣΕΠ, 30μηνο). Για να μοριοδοτηθούν και να ενταχθούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να κατέχουν το λιγότερο 1 – 2 ξένες γλώσσες, καλή γνώση υπολογιστών και κάποιοι ακόμα και μεταπτυχιακές σπουδές.

Στην ΑΣΠΑΙΤΕ εκτός από τα εκπαιδευτικά θέματα αξιολογήθηκαν και σε μαθήματα εκπαιδευτικής διοίκησης και οργάνωσης σχολικών μονάδων για να μπορούν να ασκούν σωστά το διοικητικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Σε θέματα διοίκησης επιμορφώθηκαν και κατά τη διάρκεια της θητείας τους στα ΠΕΚ αλλά και σε εξωτερικούς φορείς όπως το ΔΙΑΠΟΛΙΣ.

Τέλος δεν είναι λίγοι οι εκπαιδευτικοί Αισθητικοί που βραβεύθηκαν σε διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας για το έργο τους όπως τα  Αριστεία, το Δαίδαλος, τα προγράμματα κινητικότητας τύπου Leonardo da Vinci και Comenius κλπ.

Εν ολίγοις, το κράτος έχει επενδύσει σε γνώσεις στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς και οι εκπαιδευτικοί έχουν αφιερώσει χρόνια από την ζωή τους για να ανταπεξέλθουν επάξια σε όλες αυτές τις προκλήσεις.

Υπάρχουν όμως σοβαρές επιφυλάξεις και ερωτήματα για τον τρόπο ένταξής τους στο καθεστώς της διαθεσιμότητας. Διότι δεν υπήρχε ουσιαστικός λόγος να εισέλθουν σε διαθεσιμότητα οι εν λόγω εκπαιδευτικοί όταν η ειδικότητά τους εξακολουθεί να υφίσταται στα ΣΕΚ, στα ΙΕΚ , στον ΟΑΕΔ.

Οι αναφορές περί απορρόφησης σε υπηρεσίες που σχετίζονται με το συγκεκριμένο αντικείμενό δεν έχουν λογική εξήγηση, όταν παρατηρούμε μετακινήσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις των ΙΕΚ, παρόλο που δεν θα μπορούν να ασκήσουν εκπαιδευτικό έργο, εφόσον δεν θα υπάρχει το αντικείμενό της ειδικότητάς τους σε αυτά. (ΥΠΑΙΘ Αριθ. Πρωτ.: 111967/Δ2[1]).

Εκ των όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, ερωτάσθε, κύριοι Υπουργοί:

  1. Γιατί οι συγκεκριμένες θέσεις δεν προορίστηκαν για τους εκπαιδευτικούς όλων των επαγγελματικών ειδικοτήτων που βγήκαν σε διαθεσιμότητα και που μπορούν προσφέρουν τόσο διοικητικό όσο και εκπαιδευτικό έργο; Μήπως επειδή αντιμετωπίζονται μόνο σαν νούμερα και όχι σαν άνθρωποι που επιλέγονται να μπουν στην αγχόνη για να εξασφαλιστούν συγκεκριμένα συμφέροντα;

  2. Ποιες είναι οι διαδικασίες που ακολουθήσατε προκειμένου να είναι νόμιμη, δίκαιη και αντικειμενική η κινητικότητα; Θα εξετάζονται προσλήψεις ΔΕ Αισθητικών χωρίς ΑΣΕΠ, με αδιευκρίνιστη μοριοδότηση και μέσα από φωτογραφικές προκηρύξεις όταν τόσοι ΠΕ Αισθητικοί βρίσκονται σε διαθεσιμότητα; Θα μοριοδοτούνται αντίστοιχα όλοι οι εκπαιδευτικοί με βάση τα πραγματικά προσόντα τους;

  3. Θα στελεχωθούν τα ΙΕΚ και οι σχολές του ΟΑΕΔ με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό από εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και δημιουργούνται ειδικότητες στο αντικείμενό τους;

  4. Θα μεταταχθούν οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 18.04 Αισθητικής με αναγνωρισμένο δεύτερο πτυχίο ειδικότητας σε θέσεις της δεύτερης ειδικότητάς τους στο Υπουργείο Παιδείας αλλά και σε άλλα Υπουργεία με αντίστοιχες θέσεις;

  5. Οι εκπαιδευτικοί Αισθητικοί – Κοσμετολόγοι ΠΕ.18.04 θα μετακινούνται όπως δικαιούνται ως μόνιμο προσωπικό και με το ίδιο μισθολογικό και βαθμολογικό κλιμάκιο στις προαναφερόμενες υπηρεσίες όπως άλλωστε θα γίνει και για άλλες ειδικότητες;

Η ερωτώσα Βουλευτής

Σταυρούλα Ξουλίδου

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 786555
Έχουμε 1 επισκέπτη σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017