Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Θέσεις - Απόψεις arrow Απόψεις arrow AΠΟΔΟΜΗΣΗ ΑΞΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

AΠΟΔΟΜΗΣΗ ΑΞΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τρίτη, 19 Μάρτιος 2013

Συχνά αναφέρομαι στην συνειδητή προδοσία κατά της πατρίδας, η οποία συντελείται από όλες τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο προσπάθησαν και κατάφεραν θα έλεγα σε μεγάλο βαθμό να αποδομήσουν την Ελληνική κοινωνία από διαχρονικές αξίες και ευαισθησίες, όπως η γλώσσα, η θρησκεία, η αλληλεγγύη, η τιμιότητα.
Το παγκόσμιο νεοταξικό σύστημα της παγκοσμιοποίησης, προκειμένου να κάνει ευάλωτο τον Ελληνικό λαό στην επιβολή των ιδεών του, επέλεξε ως όργανα αυτής της αποδόμησης πατροπαράδοτων αξιών του έθνους, πολιτικά πρόσωπα.
Σήμερα θα προσπαθήσω με κάποια στοιχεία, να παρουσιάσω μερικά από αυτά τα πρόσωπα, τα οποία συνετέλεσαν με τις προδοτικές τους πράξεις στην διακόρευση της γλώσσας μας, των παραδόσεών μας και έθεσαν σε κίνδυνο τα Εθνικά μας ζητήματα. Θέλουν δε, να μας πείσουν πως ο οσφυοκαμπτισμός και ο ραγιαδισμός κάνουν καλό στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, από τη στιγμή που η Τουρκία εξακολουθεί την επεκτατική της πολιτική εις βάρος της Ελλάδος.

Στις 4 Φεβρουαρίου 2000 υπογράφηκε στην Αθήνα, επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, από τους Υπουργούς Εξωτερικών της Ελλάδος (Γιώργος Παπανδρέου) και της Τουρκίας (Ισμαήλ Τζέμ) συμφωνία μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Τουρκίας για πολιτιστικά θέματα. Αυτή η συμφωνία κυρώθηκε από τη Βουλή και έγινε νόμος του κράτους Ν.2929. Δημοσιεύθηκε δε, στο ΦΕΚ 142/27 Ιουνίου 2001.
Μεταξύ των άλλων που αποφασίζονται προκειμένου “να συσφιχτούν” πολιτισμικά οι σχέσεις των δυο χωρών είναι και όσα αναφέρονται στο άρθρο 1, παράγραφος ι: «Θα συνεργάζονται (οι δυο χώρες) στην παρουσίαση της ιστορίας, της γεωγραφίας, του πολιτισμού και της οικονομίας της άλλης χώρας, ιδιαίτερα στα σχολικά βιβλία. Με αυτόν το στόχο θα συστήσουν μια Μικτή επιτροπή εμπειρογνωμόνων, η οποία θα ανταλλάξει και θα μελετήσει τα σχολικά βιβλία για να προτείνει τη διόρθωση των ανακριβειών».

Βλέπετε δηλαδή, πως ο πολιτικός ολετήρας των μνημονίων τα οποία εξαθλίωσαν τον Ελληνικό λαό και τον έκαναν ξένο μέσα στη χώρα του, εν μέσω ζεμπέκικων με τον Ισμαήλ Τζέμ, προετοίμαζε την αλλοίωση της ιστορικότητας των βιβλίων μας, προς όφελος των γειτόνων μας. Μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να επεξεργαστεί μέχρι σήμερα τα Ελληνικά βιβλία στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας και να διαπιστώσει ιδίοις όμασι ότι έχουν υποστεί δραστικές διαγραφές ή εκπτώσεις ιστορικών γεγονότων, αντίθετα με τα σχολικά βιβλία της Τουρκίας, τα οποία εξακολουθούν να σπέρνουν το μίσος κατά του Ελληνισμού.

Στις 20 Ιουνίου 2006, επί κυβερνήσεως ΝΔ και με τις υπογραφές της Υπουργού Μαριέττας Γιαννάκου και υφυπουργού Γεωργίου Καλού, δημοσιεύεται στο ΦΕΚ 867/10 Ιουλίου 2006, τροποποίηση του νόμου 1566/1985 όπου οι υπουργοί αποδέχονται την εισήγηση του παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τμήματος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία της τούρκικης γλώσσας στην Α,Β και Γ τάξη του Γυμνασίου, επιδιώκοντας οι μαθητές να αναπτύξουν την επικοινωνιακή ικανότητα προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας.
Πιο συγκεκριμένα: «α) Να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο. β) Να αναπτύσσουν γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσική ικανότητα. γ) Η εκμάθηση της Τούρκικης γλώσσας θα συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και την κατανόηση της διαφορετικότητας. δ) Να αναπτύσσουν λειτουργικές δεξιότητες λόγου και ε) Να χρησιμοποιούν την Τούρκικη γλώσσα ως μέσο απόκτησης νέων γνώσεων και πολιτισμικών εμπειριών».

Στο σημείο αυτό δεν πρέπει να ξεχνάμε πως επί υπουργίας Γιαννάκου και διά χειρός της συντακτικής ομάδας της κ. Ρεπούση (σημερινής βουλευτού της ΔΗΜΑΡ), γράφτηκε το προδοτικό και ανιστόρητο βιβλίο της Στ΄ Δημοτικού (2006), όπου μεταξύ των άλλων απαράδεκτων και τραγικών ανακριβειών, παρουσίαζε το σφαγιασμό του Ελληνικού Μικρασιατικού πληθυσμού στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922, ως πληθυσμιακό συνωστισμό.
Την εποχή εκείνη πολλοί βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος αντέδρασαν, αλλά και πολλοί άλλοι επώνυμοι χρησιμοποίησαν πολύ προσβλητικά λόγια για την Υπουργό και τη συντακτική ομάδα της κ. Ρεπούση. Ο πανεπιστημιακός, κ. Ζουράρις χαρακτήρισε το βιβλίο «κουρελόχαρτο», ενώ ο σκηνοθέτης, κ. Κούνδουρος, αποκάλεσε τη συντάκτρια του βιβλίου (Ρεπούση) «μουλάρι ξεκαπίστρωτο».
Επιπλέον, η κ. Γιαννάκου δεν εξελέγη βουλευτής στις εκλογές του 2007 και φρόντισε ο Κώστας Καραμανλής, αυτή που την αποδοκίμασε ο Ελληνικός λαός, να την τοποθετήσει πρώτη στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στις ευρωεκλογές που ακολούθησαν, προκειμένου να εκλέξει από την πίσω πόρτα ένα από τα πολυτιμότερα γρανάζια της μηχανής της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Είναι σε όλους μας γνωστό πως η κ. Διαμαντοπούλου, είναι εκλεκτό τέκνο της νέας τάξεως πραγμάτων, της παγκοσμιοποίησης και της λέσχης Bilderberg, εκείνου δηλαδή, του κλειστού club που καθορίζει το παγκόσμιο οικονομικό και γεωπολιτικό γίγνεσθαι. Γι’ αυτό, στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημάνουμε πως τίποτε δεν είναι τυχαίο από μέρους της κ. Διαμαντοπούλου και να θυμηθούμε μεταξύ άλλων:
α) την πρόταση της επιτρόπου τότε, της Ε.Ε. (1999-2004) κ. Διαμαντοπούλου περί θεσμοθέτησης της Αγγλικής γλώσσας, ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα. Η πρόταση εκείνη ήταν πολύ πονηρή, γιατί θα σήμαινε πως η διδασκαλία των Αγγλικών ως δεύτερη επίσημη γλώσσα και η καθιέρωσή της ως βασικό μάθημα στο σχολείο θα της έδινε προτεραιότητα προκειμένου να καταστεί σε βάθος χρόνου, πρωτεύουσα γλώσσα του κράτους. Με αυτό τον τρόπο, εξυπηρετούσε τα μακροχρόνια νεοταξικά και πολυπολιτισμικά σχέδια των μεντόρων της Νέας Τάξεως πραγμάτων. Ωστόσο, αξιοσημείωτο ήταν πως με την πρόταση αυτή, που η ίδια ουδέποτε αποποιήθηκε μέχρι σήμερα, δεν συμφώνησαν πολλά πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ,
β) επί παλαιότερης υπουργίας της κ. Διαμαντοπούλου στο υπουργείο Παιδείας δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων (το νέο όνομα θεσμοθετήθηκε από εκείνη αμέσως μετά τις εκλογές του 2009, οπότε και κατήργησε το «Εθνικής»), καταγράφεται πως στο σχολικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου, «Ιστορία του νεώτερου και σύγχρονου κόσμου» στην σελίδα 130, υπάρχει χάρτης που αναφέρει το ψευδοκράτος των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία».
Από τις παραπάνω αναφορές διαπιστώνουμε πως τα δυο κόμματα εξουσίας που μας κυβέρνησαν όλα αυτά τα χρόνια από το 1975 μέχρι σήμερα (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) είναι μια Ανώνυμη Εταιρεία (ε Άδωνι Γεωργιάδη;) και δεν διαφέρουν σε τίποτα μεταξύ τους. Γι αυτό παρά τα τόσα οικονομικά σκάνδαλα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, όλα συγκαλύφτηκαν με μαεστρία, γιατί «κόρακας-κοράκου μάτι δε βγάζει».
Ως Υπουργοί «χτύπησαν» την πατρίδα μας σε όλα τα σύμβολα που διαχρονικά διέπουν τον Ελληνισμό, όπως, τα Εθνικά μας θέματα, την Ορθόδοξη πίστη μας και τη Γλώσσα μας.
Έτσι, ποτέ δεν τίμησαν το Υπουργικό αξίωμα που τους ανέθεσε η πολιτεία. Ιδιαιτέρως η κ. Διαμαντοπούλου είναι εκείνη που με τις παρεμβάσεις της στην οργανωτική δομή της παιδείας, με τις συγχωνεύσεις σχολείων, με το νόμο των ωρομίσθιων, των αδιόριστων καθηγητών και τις αποσπάσεις τους, εν ονόματι της τηρήσεως του Μνημονίου, διέλυσε επί της ουσίας την παιδεία μας.
Την ίδια πολιτική ακολουθεί και η τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ) και σχεδιάζονται οι νέες προδοτικές πολιτικές κατά της πατρίδας διά μέσω του πολύ σοβαρού εργαλείου που διαθέτει το «σύστημα» την βουλευτή, πλέον, της ΔΗΜΑΡ κ. Ρεπούση. Η κ .Ρεπούση εκτός από βουλευτής είναι και υπεύθυνη για θέματα παιδείας της ΔΗΜΑΡ. Δηλαδή ενός εκ των τριών κομμάτων της συγκυβέρνησης.
Είπε, λοιπόν, ξεδιάντροπα και προκλητικά πως πρέπει να καταργηθούν οι αναπαραστάσεις της εξόδου του Μεσολογγίου (όχι ηρωικής), της ανατίναξης της Αρμάτας στις Σπέτσες, του ολοκαυτώματος στο Κούγκι, των εκδηλώσεων της ανυψώσεως του λάβαρου στην Αγία Λαύρα, της εισόδου των Ελληνικών στρατευμάτων στη Θεσσαλονίκη. Αυτές τις αναπαραστάσεις μεγάλων ιστορικών στιγμών του Γένους, τις χαρακτήρισε πως είναι «εθνικιστικά κιτς». Όμως, ξέχασε να μας πει, πως αντίθετα οι Τούρκοι στην Πόλη, στις 29 Μαΐου κάθε χρόνο με εορταστικές εκδηλώσεις που διαρκούν τρεις ημέρες, γιορτάζουν την Άλωσή της το 1453.
Βέβαια, αυτό το αγλάισμα της πολιτικής, που πρόσφατα μας προέκυψε στην Ελληνική βουλή, ισχυρίστηκε επίσης, πως πρέπει να προωθηθεί ρύθμιση για να καταργηθεί ο υποχρεωτικός εκκλησιασμός των σχολείων. Σ΄ αυτήν τη χώρα τίποτε δεν γίνεται τυχαίο, και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Και το «σύστημα» επιμελώς χρησιμοποιεί την κ.Ρεπούση ως «λαγό» για τα μελλοντικά του σχέδια. Σχέδια που εξυφάνθηκαν και με την αποχώρησή της από τα έδρανα της βουλής, όταν ο Πρόεδρος αυτής Βύρωνας Πολύδωρας, ζήτησε να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων.

Μετά απ’ όσα έχω ήδη αναφέρει, γιατί μας προκαλεί εντύπωση που έχει ενσκήψει στα υποταγμένα ΜΜΕ της χώρας, ακατάσχετη τουρκο-λαγνεία δια μέσου των Τούρκικων σήριαλς, που επί μήνες παίζονται σ΄ αυτά τα κανάλια; Το μαχαίρι στην αιμορραγούσα πληγή του Έθνους, το βάζουν σιγά-σιγά. Ξεκίνησαν με την προβολή σαπουνόπερων, όπου παρουσιάζουν χλιδάτα σπίτια, αυτοκίνητα, τοποθεσίες, ωραίους νέους και νέες και καθηλώνουν τον ευνουχισμένο λαό στους καναπέδες και τις πολυθρόνες.
Αποσιωπούν και αποκρύπτουν εικόνες από τα βάθη της Ασίας, στην Τούρκικη Επικράτεια όπου αντί για πόρτες έχουν ακόμη κουρελούδες. Όμως, το προϊόν «πούλησε» και έπρεπε να αρχίσει η διοχέτευση στην Ελληνική τηλεόραση, ιστορικών γεγονότων που διαστρεβλώνουν την Αλήθεια και πλασάρουν σε κάθε αδαή Έλληνα την ιστορία όπως αυτοί την αντιλαμβάνονται.
Και συνεχίζουν με την υπερπαραγωγή του «Σουλεϊμάν του μεγαλοπρεπή» η οποία προβάλλεται από τον τηλεοπτικό σταθμό, ΑΝΤ1 Μικροπρεπή, που παρά τις αντιδράσεις μεγάλης μερίδας του λαού μας, εξακολουθεί και προβάλλει στην πλέον επικερδή τηλεοπτική ζώνη των 9:00 κάθε βράδυ, έναν εκ των σφαγέων του Ελληνισμού, o οποίος κατέλαβε τη Ρόδο, σφαγίασε το λαό της Κέρκυρας, μαζί δε, με τον Σελίμ Α΄, τον οποίο διαδέχτηκε, διοργάνωσε τις μεγάλες εκστρατείες παιδομαζωμάτων.

Κλείνοντας θα ήθελα να πιστεύω πως πρέπει επιτέλους, ο Ελληνικός λαός να καταλάβει πως μεθοδεύουν την εξαφάνισή του, είτε μέσω της ιστορικής του αμνησίας, είτε μέσω της διαγραφής των ιερών παραδόσεων που ήταν οδηγοί του επί αιώνες, είτε δια μέσω της υποβολής του στην οικονομική του εξαθλίωση.
Συνεπώς, αν δεν επαναστατήσει τώρα, θα μετατραπεί σε δούλο της νέας τάξεως και της παγκοσμιοποιήσεως και η κατοχή του θα διαρκέσει περισσότερο από όσο διήρκησε η Τουρκική κατοχή.

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 802314
Έχουμε 2 επισκέπτες σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017