Google+
Ξουλίδου Σταυρούλα - π.Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
Get the Flash Playerto see this player.
Αρχική σελίδα arrow Θέσεις - Απόψεις arrow Απόψεις arrow ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

Κυριακή, 05 Αύγουστος 2012

(Το άρθρο γράφτηκε για να καταδείξει τους υπεύθυνους για την εθνική προδοσία που συντελείται στο θέμα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)
Υ.Γ. Τα τρία πρόσωπα που αναφέρονται είναι και μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Θεμάτων στην οποία είμαι κι εγώ μέλος. Ε, ρε γλέντια που θα γίνουν!

Ο Αϊνστάιν είπε: «Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο.»

Όταν προβλήθηκε η εκπομπή «1821» στο ΣΚΑΙ θεωρήθηκε από αρκετούς πατριώτες (με ή χωρίς εισαγωγικά) ως αντεθνική και προπαγανδιστική που είχε ως αντικειμενικό σκοπό την διαστρέβλωση της ιστορίας και την διάβρωση της εθνικής συνείδησης. Ως κύριο επιχείρημα, χρησιμοποιήθηκε η άποψη ότι η ζωή των ραγιάδων παρουσιάζεται λίγο πολύ ως «ειδυλλιακή» κάτω από τον οθωμανικό ζυγό. Λάδι στην φωτιά έριξε και μια αποστροφή του λόγου του κ. Τατσόπουλου, ο οποίος σε διάλογο που είχε στην σελίδα του στο Facebook, θέλοντας να πικάρει τα «εθνίκια» και τους χριστιανοταλιμπάν που του την «έπεφταν», μίλησε για τον «αρραβωνιαστικό του Κολοκοτρώνη».
Η σκλαβιά είναι σκλαβιά. Τελεία και παύλα. Και δεν το κρύβω ότι χαμογέλασα όταν άκουσα τον κ. Βερέμη να λέει πως ο κύριος λόγος που κατέφευγαν στα βουνά οι ραγιάδες, ήταν λόγοι υγιεινής, επειδή έβρισκαν πιο καθαρό αέρα(!) και δευτερευόντως επειδή ήθελαν να αποφύγουν την φορολογία και την καταπίεση των Οθωμανών και των κοτζαμπάσηδων . Αστειότητες, στα όρια του γελοίου. Αντιγράφω από το κείμενο του «1821» :
«Μόνο οι κακοπροαίρετοι θα αντιδράσουν! Είναι σα να σου πει κάποιος ότι πιστεύει στην Αγία Τριάδα. Ε, τι να συζητήσεις μ’ αυτόν; Απλά καταρρίπτουμε τους Ελληνικούς Μύθους και τα βλέπουμε και από την πλευρά των Τούρκων!» [Πέτρος Τατσόπουλος - 21/01/11 στον Σκάϊ]
Εγώ σπούδασα Θεολογία και πιστεύω στην Αγία Τριάδα κύριε τσατσόπουλε, άρα ειρωνεύεστε και μένα. Κύριε τσατσόπουλε είναι πολλά τα λεφτά από τα πετρέλαια και τα φυσικά αέρια;
Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν μασάμε με προπαγάνδα. Ο φυσικός και ορυκτός πλούτος της Ελλάδας ανήκει στον Ελληνικό λαό και μόνο σε αυτόν.
Πάμε τώρα και στον «γκέι» Κολοκοτρώνη.
Αν μη τι άλλο, ήταν ένα ηλίθιο «αστείο», με το οποίο είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν γέλασαν και οι ίδιοι οι εμπνευστές του. Πετάς τέτοιες βλακείες -εκτός των λοιπών «εξυπνάδων»- και σε διαβάζει ένας σωρός κόσμος και μετά περιμένεις να σε πάρουν στα σοβαρά; Κυρίως δε, περιμένεις να μην στα «χώσουν» και να σε θεωρήσουν αντικειμενικό και αμερόληπτο;
Έρχεται σήμερα ο κ. Τατσόπουλος, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να συνεχίσει να κάνει σχόλια για μια ελληνίδα πρωταθλήτρια, την Βούλα Παπαχρήστου, που τίμησε την πατρίδα μας και ύψωσε πολλές φορές την ελληνική σημαία, αστειευόμενος πάλι λέγοντας:

«Εντάξει. Θα σας πω συνοπτικά τη γνώμη μου. Η Βούλα Παπαχρήστου είναι μια χαζή νέα κοπέλα που - όπως πολλές χαζές νέες κοπέλες (και αγόρια επίσης)- ενστερνίζεται διάφορες ρατσιστικές κι εθνικιστικές μαλακίες»,.... έγραψε και στη συνέχεια άσκησε σκληρή κριτική και στην Επιτροπή που την απέκλεισε από τους Αγώνες εξαιτίας του επίμαχου tweet που έκανε: «Η Επιτροπή που την απέκλεισε από τους Ολυμπιακούς είναι ακόμη πιο χαζή, αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, διότι κατόρθωσε να μεταμορφώσει μια χαζή νέα κοπέλα σε μια εν δυνάμει εθνική ηρωίδα».
«Εάν συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό να μεταμορφώνουμε τους χαζούς σε ήρωες, θα διεκδικήσουμε επάξια από αυτούς την υψηλότερη θέση στο βάθρο της ηλιθιότητας».
Στην απάντηση που έδωσε ο Πάνος Καμμένος ότι δεν θα συνεργαστεί ούτε νεκρός με Βενιζέλο και Σαμαρά ο κ.Τατσόπουλος σχολίασε μέσω Facebook «Θερμά τoν παρακαλώ να το ξανασκεφτεί. Διαισθάνομαι ότι ο Πάνος Καμμένος νεκρός θα είναι εξαιρετικός συνεργάτης»!
Τα σχόλια του επεκτάθηκαν και στους ανθρώπους που πιστέψαμε κι ακολουθήσαμε το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων «Το να διαπιστώνεις για πολλοστή φορά ότι ο Πάνος Καμμένος δεν έχει χιούμορ είναι παραπάνω και από αυτονόητο -σαν να κλέβεις παγκάρι εκκλησίας. Με λύπη μου όμως διαπιστώνω επίσης ότι έχει επιστρατεύσει και στρατιές ηλιθίων, πανέτοιμες να κατακεραυνώσουν όποιον στηλιτεύει τις ανοησίες του. Προφανώς τους στέλνει πρώτα για μικροβιολογική εξέταση και αποκλείει αυτομάτως όσους εντοπιστούν με ύποπτα ιχνοστοιχεία χιούμορ στα ούρα τους. Το να τους μπλοκάρω όλους από τον «τοίχο» μου είναι μάταιο. Οφείλω άλλωστε να φροντίζω και για τη ψυχαγωγία μας».
Κύριε Τατσόπουλε οφείλω να σας απαντήσω έστω και καθυστερημένα γιατί τώρα βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να είμαι απέναντι σας πως «Οι πιο υπέροχες ιδέες θα βρίσκουν πάντα βίαιη αντίσταση από ηλίθια μυαλά...» κι όπως είπε ο κ. Ζουράρης «Αν η βλακεία αρχίσει και κινείται ποιός μπορεί να την σταματήσει;». Η ερμηνεία των αποφθεγμάτων δική σας.
Σ΄ αυτήν εδώ την επιτροπή Μορφωτικών θεμάτων βρίσκεται επίσης η γνωστή και μη εξαιρετέα κυρία Ρεπούση, η κυρία του «συνωστισμού», που ως εκσυγχρονίστρια πανεπιστημιακή καθηγήτρια εναντιώθηκε στην άλλη εκσυγχρονίστρια Υπουργό Παιδείας και κυρία της «φωτοτυπίας» την κ. Διαμαντοπούλου όταν κατέθεσε το σχέδιο νόμου για την παιδεία τον 4009/2011.
Το περίεργο είναι ότι αυτή τη φορά η κ. Διαμαντοπούλου είχε απέναντί της αυτούς που θεωρούσε συμμάχους: τους εκσυγχρονιστές. Τους ανθρώπους που είχαν σημαντικό ρόλο στην περίοδο Σημίτη, αυτούς που στήριξαν το τότε «εκσυγχρονιστικό όραμα».
Ο Ηλίας Νικολακόπουλος, ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, η Φωτεινή Τσαλίκογλου αλλά και ο Θάνος Βερέμης, ο Αντώνης Λιάκος, η Χριστίνα Κουλούρη και η Μαρία Ρεπούση (γνωστοί για τις «ιστορικές τους μάχες») πρωτοστατούν κατά του νόμου της Διαμαντοπούλου. Ο Α. Λιάκος μάλιστα ήταν μέλος του Δ.Σ. του ΟΠΕΚ (Όμιλος Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας) που δημιούργησε ο Κ. Σημίτης. Αυτά τα ονόματα είναι τα πρώτα που υπέγραψαν το κείμενο με 530 υπογραφές πανεπιστημιακών και το οποίο έδινε τον τόνο κατά του νόμου Διαμαντοπούλου. Κατηγορούσαν την υπουργό Παιδείας ότι θέλει να δημιουργήσει ένα «αυταρχικό πανεπιστήμιο».
Έχουμε ζήσει πολλές προσπάθειες εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Ήταν πρωτίστως διοικητικές αλλαγές. Αυτή τη φορά η προσπάθεια αποβλέπει στο να αλλάξει συθέμελα ο τρόπος διοίκησης των πανεπιστημίων και η διαχείριση του έργου των ΑΕΙ.
Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να αλλάξει η δομή και η διαχείριση του πανεπιστημιακού έργου. Το ερώτημα είναι τι θα βάλουμε στη θέση αυτού που θα αλλάξουμε.
Το κείμενο των 530 πανεπιστημιακών κατά του νόμου της Διαμαντοπούλου
«Για την Υπεράσπιση και τη Μεταρρύθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου».
Όσοι και όσες υπογράφουμε αυτό το κείμενο πιστεύουμε πως το δημόσιο πανεπιστήμιο χρειάζεται υπεράσπιση και ουσιαστική μεταρρύθμιση με άξονα το δημόσιο συμφέρον και την προοπτική ανάπτυξης της χώρας. Ο στόχος αυτός απαιτεί προσπάθεια, σχέδιο, χρόνο, ευρύτερες συναινέσεις στην κοινωνία αλλά και την ίδια την ακαδημαϊκή κοινότητα, που θα κληθεί να εφαρμόσει τις αλλαγές στα πανεπιστήμια, όπως γίνεται και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, είναι σαφές ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια θα έπρεπε να αποκτήσουν ένα νέο «συμβόλαιο με εγγυήσεις», ένα λιτό «νόμο-πλαίσιο», ο οποίος θα θεράπευε τις αδυναμίες του προηγούμενου, θα έβαζε τέλος στα εκφυλιστικά φαινόμενα, και θα δημιουργούσε τους όρους, ώστε το δημόσιο πανεπιστήμιο να αναπτυχθεί προκειμένου να ανταποκριθεί στην κοινωνική αποστολή του και να εγγυηθεί με τους καλύτερους όρους το κοινωνικό αγαθό της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.
Με το «σχέδιο νόμου» που παρουσιάστηκε πρόσφατα από το υπουργείο Παιδείας, παρά τις επιμέρους θετικές ρυθμίσεις, η κυβέρνηση έρχεται να επιβάλει ένα ολιγαρχικό και δεσποτικό μοντέλο διοίκησης και διαχείρισης των πανεπιστημίων. Η μειωμένη δημοκρατική νομιμοποίηση των διοικητικών οργάνων, η επαναφορά της σκληρής ιεραρχίας της «έδρας», η σύγχυση της εκπαίδευσης με την κατάρτιση, καθώς και η μείωση της έρευνας έναντι της διδασκαλίας οδηγούν σε ένα μοντέλο «εκπαιδευτικών υπηρεσιών», που δεν έχει αναλογία με την ακαδημαϊκή λειτουργία και αντιστοιχία με τις κοινωνικές ανάγκες. Όσοι και όσες πιστεύουμε στη μεταρρύθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου θεωρούμε ότι οι αλλαγές έχουν ιδεολογικό και εκπαιδευτικό πρόσημο. Υπάρχουν αλλαγές που βασίζονται στη δυσπιστία και στην καχυποψία, που επιβάλλουν την ετερονομία και την τιμωρία, και αλλαγές που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων. Αν το ζητούμενο τρίπτυχο της μεταρρύθμισης είναι η «αυτοτέλεια-αξιολόγηση-λογοδοσία», το προτεινόμενο «σχέδιο νόμου» καταγράφει μια σαφή έκπτωση και εκτροπή αυτών των εννοιών προς τον ετεροκαθορισμό, την επιτήρηση και την αδιαφάνεια. Έστω και την ύστατη ώρα, το υπουργείο οφείλει να προσέλθει στο διάλογο με σκοπό τη δημιουργία ευρύτερων συναινέσεων. Οφείλει να ακούσει του πανεπιστημιακούς που επιθυμούν την ουσιαστική μεταρρύθμιση των ελληνικών ΑΕΙ. Οφείλει να ακούσει όλους όσους ανησυχούν για την επερχόμενη κατεδάφιση των ακαδημαϊκών θεσμών, που κυοφορείται από το παρόν σχέδιο νόμου».
Το υπογράφουν μεταξύ άλλων: Ιωάννα Λαλιώτου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αντώνης Λιάκος, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ηλίας Νικολακόπουλος, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μάρω Παντελίδου-Μαλούτα, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιάννης Παπαθεοδώρου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Γρηγόρης Πασχαλίδης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Στέφανος Πεσμαζόγλου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Μαρία Ρεπούση, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φωτεινή Τσαλίκογλου, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ομότιμος Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κι έρχεται σήμερα η κ. Ρεπούση ως μέλος της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και υπεύθυνη τομέα Παιδείας της ΔΗΜΑΡ να υπερασπίζεται αυτό το νόμο που πέρσι καταψήφιζε.
Όπως φαίνεται αυτό που πρωτίστως ενδιαφέρει την κ. Ρεπούση εκτός από την κατάργηση της πρωινής προσευχής και του υποχρεωτικού εκκλησιασμού των μαθητών - γιατί αυτά δεν συνάδουν με ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο - είναι η αναμόρφωση του νόμου-πλαίσιου για την παιδεία, ώστε όπως λέει «με κάποιες αλλαγές να μπορεί να εφαρμοστεί» αφού ως σήμερα παραμένει απλώς νόμος.
Με δεδομένο ότι η ΔΗΜΑΡ συγκυβερνά, οι προτάσεις της κ. Ρεπούση μάλλον συζητήθηκαν κι εγκρίθηκαν και μόλις διατυπωθούν πλήρως, πρόκειται, αν δεν φέρουν αντίρρηση η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ να κατατεθούν στη Βουλή. Η απορία μου λοιπόν είναι αν, οι προτάσεις που ακούγονται δια στόματος κ.Ρεπούση έχουν την έγκριση της ηγεσίας της ΔΗΜΑΡ και κατ΄ επέκταση του Υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου; Γιατί μια άλλη πρόταση που ετοιμάζει η κ. Ρεπούση είναι να μην υπάρχει ένα μόνο βιβλίο για κάθε μάθημα, αλλά με έγκριση του Υπουγείου Παιδείας να διαβάζουν οι μαθητές κι άλλα βιβλία σχετικά κι όχι μόνο το βιβλίο που θα δίνεται από το Υπουργείο.
Υ.Γ. Για όσους δεν γνωρίζουν, να πούμε ότι ο πρώτος ηγέτης σε... Ευρωπαϊκή χώρα που κατήργησε τον (Χριστιανικό) εκκλησιασμό στα σχολεία ήταν ο Αδόλφος Χίτλερ, το 1937. Το περίεργο θα ήταν η κυρία Ρεπούση να μην ακολουθούσε τα χνάρια του φύρερ, αφού ήδη έχει δώσει δείγματα γραφής με την ευθυγράμμιση της στην υπεράσπιση του Κεμάλ και την άρνηση των γενοκτονιών των Γηγενών πληθυσμών της Ασίας. Οι Γερμανοί ήταν οι αρχιτέκτονες αυτής της γενοκτονίας και της συγκάλυψης της, που το ολοκαύτωμα απετέλεσε την φυσική συνέχεια.
Ως κατακλείδα θεώρησα σκόπιμο να ασχοληθώ με τον πρώην Πρωθυπουργό και πρώην υπουργό Παιδείας και Αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών κ. Γεώργιο Α. Παπανδρέου.
Τον Ιούλιο του 1999 στο 2ο ετήσιο διεθνές συμπόσιο του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου που έγινε στη Σύμη προτείνεται να διδάσκεται σε όλα τα παιδιά των Βαλκανίων μια πιο ισόρροπη εκδοχή της ιστορίας, που να αντανακλά τις διάφορες ερμηνείες των γειτονικών χωρών. Αρνητικά και ακραία στερεότυπα θα πρέπει να αφαιρεθούν και θα μπορούσε ίσως να ιδρυθεί και ένας φορέας - εποπτικό όργανο.
Το υπουργείο εξωτερικών μετά από πρόταση του Γ. Παπανδρέου το 2001 οι υπουργοί εξωτερικών του South East European Cooperation Process (SEECP) (στο οποίο ανήκει και η Τουρκία) αποφάσισαν να εξετάσουν τα βιβλία ιστορίας.
Το 2003 το Ίδρυμα Ανδρέα Γ. Παπανδρέου διοργανώνει μαζί με το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και το Ινστιτούτο Γκαίτε, εκδήλωση για "μια ευρωπαϊκή ιστορία απαλλαγμένη από προκαταλήψεις και στερεότυπα". Συμμετέχουν μεταξύ άλλων ο Halil Berktay (Η ιστορία των δύο συνεργασιών σε επίπεδο σχολικών εγχειριδίων, μέθοδοι συγκριτικής ανάλυσης εγχειριδίων) και η Χριστίνα Κουλούρη. Η κα Κουλούρη έχει γράψει το Εναλλακτικό Εγχειρίδιο Ιστορίας του CDRSEE Ρίχνοντας μια ματιά στους χρηματοδότες του CDRSEE και του εγχειριδίου της κας Κουλούρη και ψάχνοντας λιγάκι παραπάνω βλέπουμε ότι υπάρχουν κυβερνητικοί οργανισμοί της Ελλάδας όπως ΥΠΕΞ, Δήμος Θεσσαλονίκης, ΤΙΤΑΝ η οποία επιθυμεί διακαώς επέκταση στην αγορά της γειτονικής χώρας και εξαγορά μεγάλης τουρκικής εταιρείας για να μπει δυναμικά στην ανερχόμενη τουρκική αγορά τσιμέντου, η ΕΤΕ με την επένδυση των 4 δις δολ στην τραπεζική αγορά της Τουρκίας. Ορίστε λοιπόν οι “γερές πλάτες” της κας Κουλούρη, Λιάκου και της κας Ρεπούση που η κα Γιαννάκου παρόλες τις αντιδράσεις (με εξαίρεση μια δήθεν διανοουμενίστικη “αριστερά”) δυσκολεύτηκε τόσο μα τόσο πολύ να το αποσύρει, γιατί και η κα Ρεπούση είναι απ το γρανάζι του ίδιου συστήματος και το βιβλίο της εξυπηρετεί τους νεοταξικούς σκοπούς τους και είναι γραμμένο στο ίδιο μήκος κύματος και ύφος με της κας Ρεπούση. Στις επιθέσεις που δέχτηκε από εθνικιστικούς κύκλους η πρωτοβουλία για τη συγγραφή ενός εναλλακτικού βιβλίου Ιστορίας αναφέρθηκε το μέλος του ΔΣ του Κέντρου κ. Κ. Καρράς, ο οποίος τόνισε τη σημασία της πολύπλευρης διδασκαλίας της Ιστορίας και εξέφρασε το παράπονό του για το γεγονός ότι μέχρι σήμερα το υπουργείο Παιδείας δεν έχει απαντήσει στο αίτημα για χρήση του βιβλίου στα σχολεία της χώρας μας.
«Ήρθε η ώρα να επαναφέρουμε τη μνήμη της πολυπολιτισμικής Θεσσαλονίκης» σχολίασε ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Ι. Μπουτάρης, ο οποίος πρότεινε στο Κέντρο να διοργανώσει σχετικό συνέδριο με την αφορμή του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης.
Εδώ και καιρό, χρόνια, γίνεται μια προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορίας μας. Αυτό είναι φανερό από το περίφημο βιβλίο της έκτης δημοτικού, από το βιβλίο ιστορίας της τρίτης λυκείου, Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου με τον χάρτη που αναγράφονται τα Σκόπια Μακεδονία, στη σελίδα 138. Ακόμα και με την αποπομπή της Ιστορίας μας από το νέο, η μάλλον νεοταξικό Λύκειο.
Φυσικά πίσω από όλες αυτές τις προσπάθειες συναντά κανείς σχεδόν τα ίδια πρόσωπα. Ας πούμε για παράδειγμα τον πεφωτισμένο αυτόν ιστορικό φωστήρα που ακούει στο όνομα Βερέμης. Τον συναντάς πίσω από την καινούρια σειρά του ΣΚΑΙ,1821 η γέννηση ενός έθνους κράτους. Τον συναντάς πίσω από το βιβλίο ιστορίας της τρίτης Λυκείου με τον χάρτη που αναφέρει ως Μακεδονία τα Σκόπια. Τον συναντάς πίσω από το βιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού. Γενικά τον συναντάς σε πολλά μέρη. Ένα μέρος που μπορείς να τον συναντήσεις είναι και στη λέσχη Bilderberg.
Εκεί όμως που πραγματικά συντελείται ένα έγκλημα αφελληνισμου είναι στην Θράκη. Ήδη, το οργανωμένο σύστημα Παιδείας από μεριάς των Τούρκων είναι σχεδόν έτοιμο και ως κοινή γλώσσα εκπαίδευσης η τουρκική έχει αναγνωριστεί.
Στο σημείο αυτό το «έγκλημα» είναι παλιό. Μετράει δεκαετίες, περισσότερο από μισό αιώνα, όταν η Ελληνική κυβέρνηση (1954) αποφάσισε να παραβιάσει εις βάρος των Ελληνικών συμφερόντων την Συνθήκη της Λοζάνης, αναγνωρίζοντας τουρκική μειονότητα. Μάλιστα, φρόντισε ο τότε υπουργός Παιδείας να στείλει έγγραφο σε όλα τα σχολεία της Επικράτειας που υπήρχαν μουσουλμάνοι, μέσω του οποίου ζητούσε την διακριτική ευνοϊκή μεταχείριση των τούρκων μαθητών. Έτσι, η λέξη «Τούρκος» μπήκε στο υπουργείο Παιδείας. Την επόμενη χρονιά, η τουρκική κυβέρνηση, αποφάσισε να ανταποδώσει την ευγενική κίνηση της Ελλάδας, οργανώνοντας μία δίχως προηγούμενο επίθεση κατά των Ελλήνων της Πόλης (τα γνωστά αίσχη του τουρκικού παρακράτους, Σεπτεμβριανά).
Από τότε, μέχρι σήμερα, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι και οι αναίτιες παραχωρήσεις της Ελληνικής πλευράς άρχισαν να δημιουργούν τις βάσεις για ένα ανεξάρτητο τουρκικό εκπαιδευτικό σύστημα εντός της Ελλάδας! Μειονοτικά Δημοτικά Σχολεία, Μειονοτικά Ιδιωτικά Γυμνάσια και Λύκεια, με δασκάλους «προσοντούχους» (άγνωστο τι προσόν διέθεταν πέρα από τη γνώση της τουρκικής γλώσσας και τις πολύ καλές τους επαφές με την Άγκυρα), καθηγητές από την Τουρκία και πάντοτε υπό Τουρκική διεύθυνση!!!
Το έγκλημα της Ελληνικής πολιτείας ήταν συνεχές, αφού φρόντισε να υποβιβάσει (με τις εντολές ειδικές – διακριτικής διαχείρισης, όπως φαίνεται στο έγγραφο που παρατίθεται, έτους 1954) τους μαθητές, παραδίδοντάς τους σε δασκάλους και καθηγητές που είχαν ελάχιστη διάθεση και μπορούσαν να εργάζονται όποτε και όπως ήθελαν, αφού ο έλεγχος για την πρόοδο των μαθητών ήταν σχεδόν μηδενικός. Το έδαφος ήταν πρόσφορο, προκειμένου να εργαστούν οι «προσοντούχοι» και οι εκ Τουρκίας εκπαιδευτικοί με πολύ άνεση στον εκτουρκισμό των συνειδήσεων των μαθητών…
Την οριστική πέτρα στο στρεβλό οικοδόμημα έβαλε ο Γιώργος Παπανδρέου που ως υπουργός Παιδείας αποφάσισε την ειδική πριμοδότηση -με ένα σύστημα ποσόστωσης- των μουσουλμάνων (σύμφωνα με την εγκύκλιο του 1954, τούρκων) μαθητών προκειμένου να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Βέβαια, η απόφαση αυτή είχε σαν αιτιολογικό να σταματήσει ή έστω να μειώσει την μετακίνηση των μουσουλμάνων μαθητών στην Τουρκία, προκειμένου να σπουδάσουν σε κάποιο Πανεπιστήμιο. Στην πραγματικότητα ήταν η ταφόπλακα σε κάθε πιθανότητα επαναφοράς σε φυσιολογική λειτουργία του συστήματος εκπαίδευσης των μουσουλμάνων μαθητών. Δια χειρός Παπανδρέου, λοιπόν, η κάκιστη απόδοση των εκπαιδευτικών, αλλά και του λανθασμένου συστήματος εκπαίδευσης, επιβραβευόταν με ειδική βαθμολογία και με λίγη τύχη κάποιος που στις εξετάσεις έπαιρνε βαθμό 4 (με άριστα το είκοσι) σπούδαζε από δικηγόρος μέχρι γιατρός!!!
Η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (γνωστή ως ΕΠΑΘ) λειτουργούσε πάντα με χαμηλά κριτήρια αξιολόγησης και παρήγαγε δασκάλους (πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποκλειστικά για μειονοτικά δημοτικά σχολεία) που η απόδοσή τους εξαρτώνταν μόνο από την διάθεσή τους να διδάξουν. Συνήθως οι άνθρωποι αυτοί, με έναν δεύτερο μισθό από την Άγκυρα, δίδασκαν τον τουρκισμό, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις προβιβάζονταν σε ιμάμηδες (ποιος είπε ότι η θρησκεία δεν μοιράζει χρήμα;) ή ακόμη και σε «μάγους» που «διάβαζαν», «ξόρκιζαν», έκαναν μάγια… φυσικά με το αζημίωτο. Το σύστημα της Ελληνικής Εκπαίδευσης στο μεγαλείο του!!!
Όταν έγινε γνωστό πως το πρόβλημα που ουσιαστικά αντιμετώπιζε η εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων ήταν η πολυγλωσσία (οι περισσότεροι μουσουλμάνοι είναι Πομάκοι και μιλούσαν τρεις γλώσσες: την μητρική Πομακική, την Τουρκική και την Ελληνική) στην οποία αναγκάζονταν οι μαθητές να ζούνε, η Ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να δημιουργήσει ειδικά προγράμματα για να δοθεί κάποια λύση στο φυσιολογικό πρόβλημα να μιλάς την μητρική σου γλώσσα, να διδάσκεσαι στην Ελληνική και υποχρεωτικά –και τελείως αναίτια- στην Τουρκική. Και όλα αυτά ενώ θα πρέπει να ζήσουν και να εργαστούν στην Ελλάδα…!
Μέσα από τα καλοπληρωμένα αυτά ειδικά ερευνητικά προγράμματα εμφανίστηκε και η κυρία Δραγώνα, η οποία τελικά κατέθεσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της στο Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, το οποίο με τη σειρά του απεφάνθη πως η εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων θα γίνεται σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Τουρκικά), εξαφανίζοντας –κυριολεκτικά- από τον γλωσσολογικό χάρτη την Πομακική γλώσσα και παραδίδοντας ουσιαστικά τους Πομάκους στην αγκαλιά της Άγκυρας!
Το πρωτοφανές αυτό γεγονός συνέβη στο τέλος του 2010, και θεωρείται μοναδικό στην παγκόσμια κοινότητα, αφού ένα υπουργείο Παιδείας αποφασίζει να εξαλείψει την ιστορία, τον πολιτισμό, την γενικότερη κουλτούρα και την γλώσσα μίας πληθυσμιακής ομάδας, εντάσσοντάς την εθνολογικά μέσα σε μία άλλη υποδεέστερη αριθμητικά τοπική πληθυσμιακή ομάδα. Και το κριτήριο της ανώμαλης αυτής συγχώνευσης ήταν το θρήσκευμα, που ενώ αποτελεί ευαίσθητο μη δημοσιοποιήσιμο προσωπικό δεδομένο, γίνεται ισοπεδωτικό εθνολογικό κριτήριο…
Με ποια λογική συνέβη αυτό; Ίσως με την λογική της κυρίας Δραγώνα, ίσως με την λογική της κυρίας Διαμαντοπούλου, ίσως με την λογική της Άγκυρας και των φερέφωνων (βλ. Ανεξάρτητη Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δυτικής Θράκης) που διατηρεί εντός της Ελληνικής Θράκης.
Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο, κατάφεραν να αλωθούν από την Τουρκική γλώσσα, ενώ σοβαρές πιέσεις πλέον δέχεται και η εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία (δίγλωσσα), ενώ ήδη άρχισαν οι «φωνές» από τους γνωστούς κύκλους τουρκοφρόνων της Θράκης, που θέλουν τουρκικό Πανεπιστήμιο… Πληροφορίες αναφέρουν πως εδώ και ένα χρόνο γίνεται έρευνα για την ανεύρεση του κατάλληλου χώρου – οικοπέδου στην πόλη της Κομοτηνής.
Αν λοιπόν σκεφτούμε πως η εξέγερση των Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου ξεκίνησε έναν χρόνο μετά την ίδρυση του Αλβανικού Πανεπιστημίου, ίσως θα πρέπει να αρχίσουμε να αναλογιζόμαστε τι θα συμβεί όταν ολοκληρωθεί η κλίμακα της Τουρκικής Εκπαίδευσης, καλυπτόμενη σε όλες τις βαθμίδες, εντός της Θράκης…
Και πάλι, μέσα στο πνεύμα της κατανόησης, των δικαιωμάτων για προσέγγιση στην παιδεία, ίσως μας οδηγεί σε ένα τεράστιο λάθος. Μόνο που έρχεται να προσμετρηθεί σε άλλα, ήδη υπάρχοντα λάθη. Και, δυστυχώς, ιστορικά αποδεικνύεται πως η Παιδεία αποτελεί μία ιδανική βάση για δημιουργία εθνικών συνειδήσεων, όταν γίνεται εργαλείο σε χέρια ανθρώπων που δεν αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση με σεβασμό, αλλά ως πολιτικό εργαλείο…
Ως επιστέγασμα όλων αυτών των «πατριωτικών» ενεργειών ο κ. Παπανδρέου που οδήγησε την Ελλάδα στο ΔΝΤ και στην ισοπέδωση της εθνικής παιδείας εδέχθη μια διεθνή τιμητική διάκριση στην Ρόδο, για την προσφορά του στη διεθνοποίηση της παιδείας. Συγκεκριμένα στο διεθνές συνέδριο του ICICTE 2012: International Conference on Information Communication Technologies in Education, που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Solent του Southampton στη Βρετανία και τον οργανισμό Justice Institute of British Columbia στον Καναδά. Και για να θυμηθεί και την πανεπιστημιακή του ιδιότητα δέχθηκε να πραγματοποιήσει σειρά διαλέξεων στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και για την περίοδο του φθινοπώρου.
Η σχετική πρόσκληση έγινε από το Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου John F. Kennedy School of Government. Αντικείμενο των διαλέξεων θα είναι, μεταξύ άλλων, οι επιπτώσεις της κρίσης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, οι συστημικές αδυναμίες της ευρωζώνης, προτάσεις για τις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή της νοτιανατολικής Μεσογείου.
Αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται σήμερα μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και στην επιτροπή Μορφωτικών Θεμάτων. Έχουν καταστρέψει και θέλουν να συνεχίσουν να καταστρέφουν. Η θέση μου μέσα κι έξω από τη Βουλή είναι και θα παραμείνει σθεναρά αντίθετη με οτιδήποτε πλήττει την μακραίωνη ιστορία μας, αυτή που μας κάνει περήφανους και να μας κρατά ακόμη ζωντανούς στο διεθνές προσκήνιο.

Κοινωνική Δικτύωση

twitter

Φόρμα εγγραφής





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού
Επισκέπτες: 843667
Έχουμε 1 επισκέπτη σε σύνδεση
Επιστροφή στην Κορυφή
Σχεδίαση - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
StauroulaXoulidou.gr - Copyright 2017